Generelle oplysninger

DitLagerSalg.dk
Østergade 23B
4930 Mariboy
Danmark
CVR nr.: 28262361
Telefon: 2391 1985
Mail: kontakt@ditlagersalg.dk

Priser

Hos DitLagerSalg.dk er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Alle af vores aftaler indgås altid på dansk. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

DitLagerSalg.dk modtager betaling med MobilePay, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering

DitLagerSalg.dk tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Er der ikke mulighed for at leverer din pakke på det leveringssted du har opgivet, vil pakken blive sendt retur til DitLagerSalg.dk på din regning.

Bemærk: Hvis ikke modtagerens navn står på postkassen, så kan pakken blive sendt retur til DitLagerSalg.dk. 

Hvis pakken herefter skal gensendes, skal du selv betale for fragten.

Dine varer sendes med PostNord eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt vores kundeservice ved at skrive en mail til kontakt@DitLagerSalg.dk.com.

Der leveres varer alle ugens hverdage.

Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår.

Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Alle produkter skal sendes med track & trace.

ER DER SKADER PÅ DIN PAKKE NÅR DU MODTAGER ELLER ÅBNER DIN PAKKE?

Alle vores varer/pakker bliver godt beskyttet inden afsendelsen og det er derfor dit ansvar at tjekke om pakken er gået i stykke, revnet, mast eller beskadiget indeni eller andet inden du skriver under på modtagelsen. Vi anbefaler at du tjekker pakken inden du skriver under på modtagelsen fra pakkeshoppen /posthus eller fra en fragtmand.

OBS: Det er vigtigt at du har en skriftlig kvittering og at skaden er bekræftet af pakkeshoppen eller fragtmanden, ellers vil et erstatningskrav ikke blive accepteret.
Hvis du vælger at få stillet din pakke uden at få en kvittering, hvis du f.eks. ikke er hjemme, er det din egen risiko og et erstatningskrav for skader, mangler m.m. kan derfor blive afvist.

Er der ikke mulighed for at leverer din pakke på det leveringssted du har opgivet, vil pakken blive sendt retur til DitLagerSalg.dk på din regning.

Bemærk: at hvis ikke modtagerens navn ikke står på postkassen, så kan pakken blive sendt retur til DitLagerSalg.dk.
Hvis pakken herefter skal gensendes skal du selv betale for fragten.

LEVERINGSTID / LEVERINGSBETINGELSER NÅR DU BESTILLER PÅ DITLAGERSALG.DK

Når du bestiller varer på DitLagerSalg.dk.com vil du normalt modtager dine varer indenfor 1-3 hverdage. (du kan se den forventet leveringstid inde på produktsiden på alle vores varer).

Skulle vi mod forventning ikke kunne leverer din ordre indenfor dette tidsrum, vil du blive kontaktet af os, med henblik på hvornår vi forventer at kunne leverer din ordre.

HVORNÅR BLIVER PENGENE TRUKKET FRA DIT KREDITKORT?

Vi trækker først pengene på dit kort når vi har afsendt din ordre.
Inden varen bliver afsendt er dine penge blot reserveret på vores konto.

LEVERING AF DIN ORDRE:

Levering af pakker sker med GLS, PostNord eller anden fragtmand efter vores valg.

PRISER PÅ LEVERING:

Vores fragtpris er 63 DKK.

LAGER/WEBSHOP:

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl, prisændringer og udskudt leveringstid hos DitLagerSalg.dk´ leverandører.

AFBESTILLING AF DIN ORDRE:

Vil du afbestille eller annullere en allerede afgivet ordre, skal du som udgangspunkt sende os en e-mail, hvor du skriver "Afbestilling" i emnefeltet.

Her skal bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

Mailen skal sendes til: kontakt@DitLagerSalg.dk

Der er 14 dages returret på alle vores vare.

VIGTIGT INDEN DU SENDER DIN VARE RETUR TIL OS:

  • Det er vigtigt at du vedlægger en kopi af din faktura eller dit ordre nummer da vi ellers ikke ved hvem pakken er fra
  • Skriv hvad du vil have vi skal gøre med pakken. F.eks. penge retur, Gavekort, ombyttes til en anden str./farve eller defekt mm.
  • Hvis du ønsker at få pengene indsat på en anden konto end den du købte fra, skal du vedlægge Konto og Reg. nummer
  • Vi modtager ingen pakker som bliver leveret pr. efterkrav

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. DitLagerSalg.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

DitLagerSalg.dk
Østergade 23B
4930 Mariboy
Danmark

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@ditlagersalg.dk.

I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:

DitLagerSalg.dk
Østergade 23B
4930 Mariboy
Danmark

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

For B2B-kunder gælder det også 14 dages returrret.

VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
- Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
- Aftaler indgået på offentlig auktion.
- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

>Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.

Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb.

Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for DitLagerSalg.dk.

Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores mail adresse: kontakt@DitLagerSalg.dk